10 באוקטובר 2013

דברים שאני לא אתגעגע אליהם #1

קוראים לי אלכס ואני בחורה!
כל חיי אני רגילה לזה שלאנשים קשה לקבל את זה שקוראים לי אלכס ואני לא גבר.

השבוע הרגשתי את זה במיוחד.

העלנו את כל תכולת הבית שלנו ל "יד 2" ובחרנו שאיש הקשר יהיה אני.
כל שיחה שניה מתחילה ככה:
"שלום, אפשר לדבר עם אלכס?"
"מדברת, במה אוכל לעזור לך?"
"אה... את בחורה?! חשבתי שזה שם של בחור..."


די מעצבן אם לומר את האמת, אבל היום זה היה השיא.
שני מקרים שונים אך מעצבנים באותה המידה.

הראשון, שוב שיחה כמו שציינתי מלמעלה רק עם המשך....
"נכון, אני מכירה עוד בחורה שקוראים לה אלכס, דווקא מאוד חמודה "
(לא ממש מובן לי למה זה דווקא חמודה).
והוא ממשיך , "את גם נשמעת חמודה, היא הייתה מארגנטינה...."
"אז אלכס, הבת, מה לגבי המסך מחשב..."

המקרה השני,
הגיע בחור לקנות שידה, אמר שהוא עם אופנוע ואין לו איך לקחת אותה , לכן הוא יבקש מחבר שלו לאסוף בשבילו את השידה.
בטעות, במקום לשלוח לו הודעה עם הפרטים שלי ,
הוא שלח אותם לי: אלכס (בחורה) טל: ********-054.

אז לזה אני לא אתגעגע! 
נחמד יהיה לשם שינוי שהשם שלי יהיה רגיל ולא ידרוש הסברים.
כרגע הבעיה היחידה שלי שם עם השם, זה בסטאר באקס, משום מה נשמע להם שאני אומרת אליס ולא אלכס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה