24 באוקטובר 2013

דברים שאני אתגעגע אליהם #2

בטח יצא לכם לראות את הפרסומת החדשה  של שוקולד השחר.
לדעתי היא לא הכי מוצלחת בעולם, כי כשאני רואה אותה, אני חושבת כמה שבא לי במבה עם שוקולד למריחה, וישר הולכת לארון הממתקים ומוציאה לי במבה ונטלה (כי זה השוקולד שאני אוהבת).
אז לשוקולד השחר אני לא אתגעגע, אבל לבמבה מאוד!
ברור שמוכרים גם בניו יורק במבה, אבל אני בטוחה שבמחיר מופקע...
היום יצא לי לראות את הסרטון הזה שבו מדגימים איך פותחים שקית של חטיף, אז החלטתי להכין גם אחד כזה לחטיף האהוב עליי ביקום.

נכון, אין ממש סיבה לפתוח ככה במבה, כי מי באמת חולק במבה? במבה נועדה שיאכלו אותה לבד!
אז בלי כיבודים!

4 תגובות:

  1. מעולה! איך עושים את זה? שלחי לי לינק

    השבמחק
    תשובות
    1. תלחצי על המילה "הזה" שנמצאת בפוסט, במשפט: "היום יצא לי לראות את הסרטון הזה...."
      זה יוביל לסרט.

      מחק
  2. אחלה סרטון, ומזדהה כמובן עם נושא האהבה העמוקה לבמבה :)

    השבמחק
  3. OAK LED Co ,Limited is one of the top level China LED street lighting manufacturers and suppliers with one of the famous LED street lighting brands, as a professional company, we have our own factory, which is able to produce high quality products with reliable quality led street lighting

    השבמחק