1 באוקטובר 2014

קניות בניו יורק

פעם הייתי מכורה לקניית בגדים, בעיקר לנעליים ולתיקים.
לא מזמן גם קראתי מאמר שעסק בהרגלי קניות של נשים, שהממצאים בו הראו שנשים קונות לרוב נעליים. הסיבות די ברורות כמובן, הראשונה היא שמידת הנעליים לא משתנה ולכן אם השמנת, זה לא משפיע לך על הכף רגל ואת לא צריכה להתמודד עם זה שאת עכשיו מידה יותר ממה שהיית לפני חודש.
הסיבה הנוספת היא הפשטות שיש בקניית נעליים, לא דורש תאי הלבשה, לא צריך להתפשט, פשוט מתיישבת מודדת וקונה.
אני לא יודעת אם זאת הסיבה שיש לי אובססיה לתיקים ונעליים, אבל זה לא באמת משנה.




התמונה לא קשורה, אבל לא יכולתי לשים רק תמונות של בגדים כל הפוסט


בשנים האחרונות קצת הרגעתי את עצמי ואני לא קונה כל תיק או נעל שנראים לי יפה ואני גם קונה בצורה חכמה יותר ומלומדת.

אני אשתף אותכם קצת במה למדתי בשנה האחרונה בנושא קניית בגדים בניו יורק.
יש כזה דבר ארוחות חינם! לא באמת אבל כמעט.
לפעמים יש מבצעים שהם פשוט מטורפים, לא מזמן היה מבצע של ג'ינסים של Armani Exchange ב-30 דולר, ולא באיזו חנות של עודפים, אלא בחנויות הדגל שלהם.
אז אם אתם גרים פה כמוני, תדעו ששום דבר לא צריך לקנות במחיר המלא שלו, מתישהו יהיה על המוצר הזה הנחה, אם לא עוד שבוע אז עוד חודש.
כמו כן, הרבה דברים יותר זולים באתר של החברה מאשר בחנות עצמה.
למשל המעיל שקניתי לי של Uniqlo, עלה לנו 10 $ פחות כי קנינו באתר האינטרנט שלהם (הגיע אחרי יום הביתה)
או כל דבר שאתם רואים ב Macy's, אתם יכולים למצוא אותו באתר שלהם , למצוא את הקופון האינטרנטי השבועי שיש למייסיס (תמיד יש אחד כזה) ולקנות אותו ביותר זול.


המעיל ביוניקלו

גם לחנויות כמו Urban Outfitters (שאני מאוד אוהבת) יש לפעמים הנחות ותמיד גם יש להם חלק שלם בחנות שהוא כולו במחירים זולים.

לצערי הרבה ב Anthropologie עוד לא מצאתי מבצעים או הנחות - אבל יש שם מציאות לפעמים.
אם אתה  גר בניו יורק, אתה פחות יוצא למסעי קניות כמו שהייתי עושה בקניונים בארץ, אתה קונה פה ושם, כי תמיד יש הנחה בחנות אחרת.


חידשתי קצת את מלאי הנעליים שלי לעונת המעבר


ולכל אלו שלא גרים פה וקופצים לביקור, אני ממליצה לנסוע יום אחד לאחד מקניוני האוטלטים (שאני פחות מתחברת אליהם)כי יש שם מחירים טובים.

אנחנו נסענו לא מזמן עם אמא ל Jersey Gardens ויצאנו עם כמה דברים נחמדים, כמו תיק של Michael Kors ב-250$ במקום באיזה 400.
מה שנחמד בקניון הזה שיש חנויות של מעצבים כמו Michael Kors ו Cole Haan וגם יש חנויות אוטלט של רשתות כמו AldoLoft , Nine West ועוד רבים אחרים.
התיק שאמא קנתה לי
בקניון יש גם חנויות של עודפים של מעצבים כמו Century 21Burlington ו Marshalls שאותן גם אפשר למצוא בתוך העיר ולא צריך לנסוע עד לקניון בשבילן.

קניוני האוטלטים לא מתאימים לכולם (כמו שאמרתי, אני פחות מתחברת) אבל אם אתם באים רק לשבוע ואתם כן מעוניינים לחדש את המלתחה לחורף הקרוב, אני ממליצה לנסוע, כי להסתובב בעיר בכל החנויות יכול לקחת לנצח.

אם אתם הולכים לכולבו גדול כמו Macy's או לאחד מהקניונים, תביאו את הדרכון שלכם, כי לרוב יש הנחות לתיירים.

הערה קטנה, למקרה שלא שמתם לב, לכל שם של חנות יש לינק לאתר.

תהנו מהשופינג ותספרו אם מצאתם איזה דיל שווה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה